Sceglite u vostru paese o regione.

Close
Firmà lu Sottoscrive E-mail:Info@Ocean-Components.com
0 Item(s)

Raytheon vince u cuntrattu di Space Force OCX per canciari u kit IBM per GPS III

Raytheon wins Space Force OCX contract to switch out IBM kit for GPS III

Sarà rimpiazzatu i computer IBM utilizati attualmente per a gestione di a custellazione GPS cù sistemi di l'Hewlett Packard Enterprise, in cundizioni di u cuntrattu chì vale 378 milioni di dollari. U travagliu hà da esse finitu da aprile 2022 è face parte di un più largu prugramma di mudernizazione di l'Intrapriża GPS per u GPS III.

GPS III

OCX hè destinatu à purtà à duie volte più capacità satellitare, infrastruttura cibersigurtà mejorata, precisione mejorata, ricevitori modernizati disposti globalmente cù capacità anti-jam e disponibilità mejorata in terreni difficili.

"OCX hè criticu per cuntinuà i sforzi naziunali di alta priorità per mudernizà u GPS cù novi capacità di posizionamentu militare è civile, cumprese sicurezza, precisione, affidabilità è integrità megliure", hà dettu Barbara Baker, dirigente senior di a Divizia di Comanda è Control di SMC. "OCX consegnerà capacità GPS affidate, affidabili à i guerre di guerra d'America, i so alliati è l'utilizatori civili."

A eliminazione graduale di u kit IBM hè stata attivata prima da a vendita di linea di produtti IBM x86 à Lenovo, cù l'IBM hà compromettu di sustene u so hardware finu à l'agustu 2022.


"Durante l'ultimi dui anni è mezzo, da quandu OCX venne da a so violazione di Nunn McCurdy, Raytheon hà statu eseguitu cumu previstu, dendu noi cunfidenza in a capacità di OCX di transizione in operazioni", hà dettu u tenente Gen. John Thompson, cumandante di SMC. “U sviluppu di u software hà compiu l'ultimu vaghjimu è u prugrammu hè in fase di integrazione è di prova. In menu di un annu, Raytheon consegnerà un prugrammu basale qualificatu capace di operare a custellazione GPS.

"Ciò ci hà datu cunfidenza chì avemu avutu una soluzione tecnica OCX viable chì furnisce un livellu basu di hardware durabile à longu termini chì soddisfa i nostri rigurosi esigenze di securità cibernètica", hà dettu u tenente Col. Thomas Gabriele, dirigente maternale OCX di SMC. "Cumu Raytheon cuntinua à seguità i so impegni cuntrattuali, affruntendu u risicu di cibersigurtà inesperificabile IBM hè prudente di fà a consegna di u sistema prima à u guvernu. Ancu se stu cambiamentu direttu da u guvernu hà da impattu à u calendariu di Raytheon, u guvernu rende Raytheon responsabile per furnisce un software qualificatu prima di integrazione in a piattaforma HPE è di implementazione in siti operativi. "

Dipartimentu di Difesa di i Stati Uniti

A settimana passata a Forza Spaciale di i Stati Uniti hà annunziatu l'accordu, è ieri u Dipartimentu di a Difesa di i Stati Uniti hà liberatu dettagli di u cuntrattu.

"A mudificazione di cuntrattu richierà Raytheon per rimpiazzà l'equipaggiu IBM cù l'equipaggiu HPE per tutti l'ambienti livrabili OCX Block 1", hà dettu l'annunziu. "U travagliu sarà eseguitu in Aurora, Colorado, è hè previstu à esse finitu da u 30 d'aprile 2022".

U Centru di i Sistemi Spaziali è Missili hè basatu in a Base di a Forza Aerea di Los Angeles. In quantu à guardà GPS i so rispunsabilità includenu cumunicazioni satellitari militari, satelliti meteorologichi di difesa, lanciamenti spaziali è sistemi di gamma, rete di cuntrollu satellitari, sistemi infrared basati in spazi, e capacità di cunuscenza situazionale.

Image: US Air Force foto di Airman Amanda Lovelace - Da a sinistra, u cullegiu Laurel Walsh, 50e cumandante di u gruppu Operations, è Airman 1st Class Michael McCowan, 2nd Space Operations Squadron sistemi satellitari, operatore è pianificatore di missione, dà u cumandamentu finale per a disattivazione Satellite Vehicle. U numeru 36 in a Base di a Forza Aerea Schriever, Colorado, u 27 di ghjennaghju di u 2020. SVN-36 hè stata lanciata u 10 di Marzu di u 1994 è hà superatu a so vita di disignu di circa sette anni.