Sceglite u vostru paese o regione.

Close
Firmà lu Sottoscrive E-mail:Info@Ocean-Components.com
0 Item(s)

Melexis lancia un sensor di l'effettu di saluta IC per una direzione elettrica assistita da energia elettrica

Cù una temperatura di operazione trà -40℃  è 160 ℃, a ditta dice chì u dispusitivu combina una liniarità alta cù una stabilità termica eccellente, cume una deriva bassa di sensibilità è bassa.

Hè statu dsviluppatu cum'è un elementu di sicurità fora di u cuntestu (SEooC), è rispettà a norma ISO 26262 è AEC Q-100 Gradu 0. hall-effect

Supportendu un livellu di sicurezza funzionale ASIL-C in modalità digitale (SENT o SPC) è ASIL-B in modalità analogica, l'IC pò detectà fallimenti interni è entra in un statu sicuru per impedisce un comportamentu involuntariu di i veiculi.


U pacchettu TSSOP-16 include ancu dui murali redundanti chì permettenu u supportu per l'applicazioni critiche di sicurezza cum'è i sistemi di direzione è di frenu.

U IC hall-effect hall pò ancu esse usatu in casi di utilizazione automobilistichi è industriali senza sensibilità di a pusizione cumpresi sensori di torque di direzione, accelerazione, frenu, o sensori di pedale d'embrague, sensori di posizione lineari assoluti, sensori à livellu flottante, potenziometri senza cuntattu, picculu- sensori di pusizione angulare è picculi sensori di pusizione di cursa.

L'amplia di misurazione programmable è a calibrazione multi-puntu permettenu a flessibilità, è a varietà di protokolli di output permette à un IC d'esse utilizatu in parechje applicazioni.

U cortu protokollu di codice PWM permette di piglià e trasmette misure dopu a rilevazione di un impulso di trigger.

Questu significa finu à quattru sensori ponu esse sincronizzati finu à 2kHz, chì permettenu misurazioni magnetichi simultanei cù latenza deterministica.

Inoltre, Melexis richiede, u IC offre una alta freccia di rinfrescante è un soffiu bassu, chì permette una veloce velocità di ciclu di cuntrollu.

U dispusitivu hà ancu un numeru d'identificazione programable di 48 bit.

Dentru a temperatura operativa standard è a tensione standard di furnimentu trà 4.5-5.5, a so frequenza tipica di clock hè 24MHz cù ± 3,5% di deriva tutale.

U dispusitivu pò sustene una tensione di alimentazione da 28V finu à 48 ore o 37V finu à 60 seconde, però l'impresa dice chì l'esposizione à e cundizioni massime di qualità assoluta per periodi estensi pò dannucci a affidabilità.