Sceglite u vostru paese o regione.

Close
Firmà lu Sottoscrive E-mail:Info@Ocean-Components.com
0 Item(s)

Nasa attribuisce un cuntrattu di cummerciale cummerciale per a Gateway lunare à SpaceX

Nasa awards commercial cargo contract for lunar Gateway to SpaceX

I termini di u cuntrattu di i Servizii Logistichi di Gateway esigene à SpaceX per spedinu carichi pressurizati critichi è senza pressione, materiale di raccolta di campioni è altri elementi chì l'equipaggiu puderà avè bisognu in a nave Gateway è ancu durante e so spedizioni in a superficie lunare.

Nasa descrive u premiu cum'è un passu significativu per u so prugramma Artemis, chì hà u scopu di sbarcà l'omi annantu à a Luna per 2024 è custruisce una presenza lunare umana sustenibile.

"Questa attribuzione di cuntrattu hè un altru pezzu criticu di u nostru pianu per vultà à a Luna di manera sustenibile", hà dettu l'amministratore di a NASA Jim Bridenstine.

"A Porta hè a pietra fundamentale di l'architettura Artemis à longu andà è questa capacità di carica commerciale spaziale profonda integra un altru cumpagnu di l'industria americana in i nostri piani per l'esplorazione umana in a Luna in preparazione per una futura missione in Mars".

A NASA dice chì stà pianificendu parechje missioni di furnimentu in chì a nave spaziale di u cargu stagnerà à a stazione di orbitazione per sei à 12 mesi per volta.


"Riturnà à a Luna è sustene l'esplorazione spaziale futura richiede una consegna assequible di quantità significative di carica", hà dettu u presidente di SpaceX, Gwynne Shotwell, u Chief Operating Officer. "À traversu a nostra cullaburazione cù a NASA, SpaceX ha fornitu ricerche scientifiche è pruvisti critichi à l'Estazione Spaziale Internaziunale dapoi u 2012, è simu onurati di cuntinuà u travagliu oltre l'orbita di a Terra è di trasportà carichi Artemis à Gateway."

I cuntratti per i servizii di logistica guarantiscenu dui missioni per fornitore di servizii di logistica cun un valore massimu di $ 7 miliardi in tutti i cuntratti in quantu esse necessarie missioni supplementari.

Studio appartamentu

Nantu à a Porta stessu, a NASA hà digià dichjaratu:

L'astronauti viaghjanu a Porta per almenu una volta à l'annu, ma ùn stanu micca per tuttu l'annu cum'è l'equipaggiu a bordo di a Stazione Spaziale Internaziunale. A Gateway hè ancu assai più chjuca. U so internu hè di circa a dimensione di un appartamentu di studio (mentri a stazione spaziale hè più grande di una casa di sei camere). Una volta imbarcati, l'astronauti ponu vivi è travaglianu a bordo di a nave spaziale finu à trè mesi à tempu, realizanu esperimenti scientifichi, è viaghjate à a superficie di a Luna.

Ancu senza a presenza di l'equipaggiu, a robotica è l'urdinatore d'avanguardia operaranu esperimenti in l'internu è fora di a nave spaziale, rinviandu automaticamente i dati da ritornu à a Terra.

Pudete leghje più nantu à u prugettu lunare nantu à u situ Nasa.

Creditu di l'immagine: SpaceX - Una illustrazione di u SpaceX Dragon XL postu chì hè sviluppatu da a seconda tappa di u Falcon Heavy in orbita Terra alta in u so caminu à a Gateway in orbita lunare.

Vede ancu: A NASA sceglie i primi dui carichi scientifichi per Lunar Gateway